FANDOM

Stonefalls er en zone i det centrale Morrowind. Denne forskelligartede region funktioner landskaber spænder fra svampeangreb skove til golde vulkanske klipper. Stonefalls er hjemsted for byerne Davon Watch, Ebonheart og Kragenmoor.

Stonefalls 'geografi varierer fra sted til sted, men det er for det meste et sammensurium af terræn fra de omkringliggende regioner. Daen seer, et delområde i øst, er hjemsted for den store vulkan Ash Mountain som konstant udbrud, og dermed de omkringliggende arealer er brændt og forkullet, men i byen Davon Watch, ikke langt væk fra Ash Mountain, jorden er grønt og kuperet med svampe- funktioner, som naboregionen Bal Foyen.

Zabamat og Varanis, underregioner i vest og i centrale Stonefalls henholdsvis er for det meste kuperet, golde vulkanske landskaber. En anden stor vulkan, Tormented Spire, væve over byen Kragenmoor i sydvest, men i modsætning til Ash Mountain, er det ikke hele tiden kærning ud smeltet sten og lava. I det nordlige Zabamat ligger Ebonheart pagten-ejede Fort Virak, som beskytter grænsen til Skyrim fra de vilde skabninger Stonefalls såsom glubske Alits og Kagouti. Også i Zabamat er Fungal Grotto, bunden af ​​Murkwater Goblins og en skjult helligdom til Mephala.

I Zabamat, den centrale delregion Stonefalls, ligger byen Ebonheart, som er hjemsted for en stor bestand af Argonians, som er højt mistroisk af Dunmer bor i byen.

Ad blocker interference detected!

Also on FANDOM

Random Wiki